ETR - tekst łatwy do czytania
Jesteśmy instytucją kultury.
Zajmujemy się muzyką.
To znaczy że prowadzimy
różne wydarzenia muzyczne.
To są na przykład:
- koncerty
- festiwale
- konkursy
Wydarzenia muzyczne to
występy muzyków
przed publicznością.
Muzycy to osoby, które grają
na różnych instrumentach.
Grupa muzyków to orkiestra.
W naszych wydarzeniach biorą udział:
- seniorzy
- dorośli
- dzieci i młodzież
Ty też możesz wziąć w nich udział!
Nasza oferta
- koncerty symfoniczne
Są to koncerty muzyków,
którzy grają na instrumentach.
- koncerty kameralne
Są to koncerty z małą ilością muzyków.
- recitale
Są to koncerty, w których występuje
tylko jeden muzyk lub piosenkarz
- koncerty specjalne
Są to koncerty, które organizujemy
na przykład z okazji Dnia Matki, Dnia Kobiet
lub koncerty sylwestrowe.
- koncerty dla dzieci
- festiwale
Jest to duże wydarzenie, które składa się
z wielu różnych koncertów i wydarzeń.
- zajęcia muzykoterapii dla seniorów
Są to zajęcia dla osób starszych,
w których muzyka leczy.
Gdzie nas znajdziesz
Orkiestra jest w Toruniu
w Centrum Kulturalno–Kongresowym
Jordanki.
Centrum jest przy Alei Solidarności 1–3.
Jesteśmy otwarci przed i w czasie
koncertów i wydarzeń.
Możesz do nas przyjechać tramwajem.
Najbliższy przystanek to Aleja Solidarności.
Więcej informacji o nas znajdziesz
na naszej stronie internetowej:
www.tos.art.pl
Możesz też nas znaleźć na facebooku:
TorunskaOrkiestraSymfoniczna
Tam przeczytasz o wszystkim, co robimy.
Autorka tekstu: Paulina Galanciak–Ilczyszyn
Wykorzystane symbole graficzne są własnością rządu Aragonii i zostały stworzone przez Sergio Palao dla ARASAAC (http://www.arasaac.org), a rozpowszechniane są na licencji
Licencja Creative Commons BY-NC-SA.
Źródło zdjęć i logotyp: www.tos.art.pl
Tekst łatwy do czytania i rozumienia (ETR) możesz pobrać także poniżej:


